رایحه ی شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد؟!
طلایه دار

آلن هریس درباره اهمیت رایحه و حس بویایی می گوید : حس بویایی شما در مغز و دقیقا در منطقه احساسات اولیه واقع شده است. به همین دلیل است که ارتباطات بویایی تشکیل شده در دوران کودکی می تواند شخصیت رفتاری و سازه های ثبت آن را در دوران نوجوانی و جوانی شکل دهد. رایحه شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد.

* بوی کلر در استخر های بزرگ

کسانی که به شدن به بوی تند و تیز کلر در آب استخر علاقه مندند افرادی مخاطره جو ، اهل ریسک و به دنبال کسب تجربیات جدید می باشند.شما عاشق تجربه کردن و در نتیجه شوک های غیر آشنایی هستید که به یکباره بر شما فرود می آید.

* بوی کباب و همبرگر و ....

تحقیقات نشان می دهد که بودن با خانواده ، برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است و بدین ترتیب ، همیشه از استرس کمتری نسبت به دیگران برخوردارید. شما تلاش می کنید تمام اوقات فراقت خود را با خانواده بگذرانید.

* بوی سبزه و گل

کسانی که عاشق بوی چمن های تازه کوتاه شده و یا گل و سبزه هستند ، افرادی مسئولیت پذیر و دلسوزند و هرگز کاری را در نیمه راه رها نمی کنند. شما با بوی طبیعت زنده اید و این ، یعنی شادکامی ، سر زندگی و حیات و شما این حیات به دست آمده از طبیعت را با هیچ چیز عوض نمی کنید !

* بوی کرم های آرایشی

شما فردی فعال ، برون گرا و با نشاط هستید که شاد ترین لحظات زندگی تان مربوط به زمانی است که در حال انجام فعالیتی هستید ؛ یک سحر خیز واقعی که با اعتماد به نفس بسیار می تواند روز را به خوبی آغاز کند.

* بوی بچه های کوچک 

بوی نوزادان معمولا حسی غریب را در شما زنده می کند ؛ خانواده بیش از همه چیز برایتان اهمیت دارد. بوش خوش شیر بی اختیار شما را به سمت خانه می گشاند تا بهترین لحظات را در کنار عزیزانتان سپری کنید. شما در خانه بودن آن هم به دور از هر گونه هیا هو و جنجالی را به همه چیز ترجیح می دهید.

منبع: مجله شادکامی

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه هرندی
ساعت15:34---12 شهريور 1391
خیلی جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:تست خودشناسی, :: 16:23 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 142
بازدید هفته : 844
بازدید ماه : 1027
بازدید کل : 209595
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب